Groter groeien doe je op jouw eigen manier.
Dat mag je hier leren door werken met plezier.
We kijken naar jouw grenzen maar ook daar overheen.
Want met elkaar ontdekken we de wereld om ons heen.

Op onze basisschool De Stromen (locaties aan de Lupinesingel en aan de Batenstein) stimuleren we kinderen het beste uit zichzelf te halen. Dat doen we door rekening te houden met de verschillen tussen kinderen en oog te hebben voor individuele (onderwijs)behoeften. We werken vanuit een aantal kernwaarden:

- veilig en gestructureerd
- kansrijk en ontwikkelgericht
- betrokken en waarderend
- uitdaging en motivatie
- open christelijke identiteit

Dat zijn voor ons dé ingrediënten om te zorgen voor een fijne sfeer waarin alle kinderen hun talenten kunnen ontplooien.

De Stromen werkt volgens het jaarklassensysteem maar wel met een modern tintje. Zo worden tijdens de lessen Chromebooks gebruikt en zijn er in alle klassen smartboards aanwezig voor digitale ondersteuning. De Stromen gaat zeker mee in de moderne tijd.

Vanzelfsprekend zijn we enorm trots op onze school en alles wat er gebeurt. Maar er zijn wat dingen waar we extra blij mee zijn:

• Onze multiculturele schoolsamenstelling
  • De extra zorg die we aan onze kinderen kunnen geven
  • De ouders die ons helpen met het organiseren van activiteiten en meedenken over onze school en de toekomst
  • Dat we oog hebben voor verschillen tussen kinderen op allerlei gebieden
  • Onze schoolcultuur: ‘elke dag samen een beetje beter’
  • Ons gemotiveerde team
  • Onze kinderen!

Interesse?

Meld je aan voor een rondleiding op school.